Min vecka

Hej på er! Vart skit dålig på att blogga under veckan så tänkte sammanfatta lite! 
Hela veckan i skolan har vi hållt på att göra Glamelie rosor. Med det menas att man "syr" en ros så att den blir jättestor. Man börjar med att plocka av kronbladen på en ros tills det bara är lite kvar sen plockar man av kronbladen på fler roser och sätter fast dom på rosknoppen, antingen genom att göra små mälor, tråda eller limma. Jag har gjort små mälor. 
 
 
 
 
I torsdags följde jag med Fannie och hennes syster för att kolla på Dogge när han föreläste om sin barndom, karriär osv. Det va faktiskt jättebra! Skratta så jag grät flera gånger samtidigt som det va lite sorligt emellanåt. Efteråt ville Fannie ha en bild med honom och en autograf så jag passa på att få en autograf jag med, bara för att! 
 
 
 
Det va de bilderna jag hade från veckan! I fredags åkte jag till Arvika med Hanna då hon skulle ut med en kompis och jag skulle till Lars. Så medans hanna va ute och festade låg vi hemma och kollade på film och myste:) 
 
Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0