Sväng på stan

Blev en sväng på stan idag med mamma för att kolla på en pressent till min mormor, vi åkte nämligen till Dalarna imorgon för att hälsa på min mormor o morfar o även min morbror och kusiner, och JAG ska köra dit så får se hur lång tid det tar! Köpte några ansiktsprodukter eftersom nästan allt jag har är slut, o så köpte jag en bodylotion med skimmer i och det va nog typ det bästa jag köpt för oj så fint det blev! Ska visa er vad jag köpte imogon och längre fram recensera vad jag tyckte om produkterna.
Förövrig har jag precis kommit hem från Lars, vi satte ihop den nya sängen o det blev så himla fiint! Vill också ha en lägenhet att köpa grejer till..
Nu måste jag förbereda lite för imorgon och fixa några tidsinställda inlägg åt er. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0