Shimmering Lotion

 
Den här lotionen hittade jag när jag va innne på Kicks för några dagar sen. Det är Kicks egna märke och är en lotion med ljusreflekterande pigment som gör huden jämn och ger en jättefin lyster. Den innehåller också avokado olja och vita min E som återfuktar huden. 
Har aldrig testat en shimmer lotion förut vilket jag ångrar nu när jag testat denna! Har testat den på benen och oj så fint det blir! Lotionen ger ingen färg utan bara shimmer som ser lite guldigt ut så det ser ut som man har ett riktigt fint glow på benen. Såklart kan man använda den på hela kroppen och den förstärker ju brännan lite med sitt shimmer. Den luktar sommrigt och gott av vanilj dessutom!
 
Rekomenderar verkligen den här om man vill få ett fint glow till huden, kostar runt 60kr på Kicks.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0