Sachajaun

 
Har under en längre tid använt det här schampot och balsamet från Sachajaun som är anpassat för torrt och skadat hår. 
Gillar dom skarpt! Jag tycker att schampot inte gör håret sådär trassligt som det lätt kan bli när man masserar in det ordentligt och håret håller sig fräscht länge och det ger mycket fukt till håret. Balsamet däremot är jag liiite besviken på då jag vill att balsam ska ge massa massa fukt, tycker att det är lite för lätt i konsistensen för ett balsam men det är absolut inte dåligt, håret blir super lent iallafall.
 
Schampot är väldigt kryddig i doften och balsamet är lite mildare. 
 
Jag brukar köpa dom på apoteket men jag vet att både Åhléns och Kicks säljer dom.
 
Schampot och balsamet kostar runt 100kr/st. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0