Aussie

 
Körde farmor till bilaffären imorse för hon skulle hämta sin nya bil, va så roligt att se henne så himla glad! :) 
Sen tog jag och pappa en sväng förbi rusta och då passade jag på att kolla hyllorna med hårvård. Hittade en produkt från Aussie som jag länge tänkt att köpa men som jag tyckt vart lite dyrt för att inte veta riktigt vad man köpte. Men på Rusta kostade den bara 59kr så den fick följa med mig hem! De hade förövrigt de flesta andra Aussie produkterna så det är ett tips om ni vill handla dom till nästan halva priset är att åka till Rusta! 
Älskar verkligen Aussies schampo, balsam och inpackning så får hoppas att den här är på samma nivå. 
 
Aussie produkten jag köpte med mej är en leave in produkt, alltså ingen man ska sköja ur. Den innehåller värmeskydd och Jojobaolja som ger håret lyster och ger smidighet. 
 
Ska testa denhär på nytvättat hår så ska ni få en recension på produkten sen.
 
139kr/ 100ml På Kicks, Åhléns osv 
59kr/100ml På Rusta 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0