Vårdcentralen

Hej på er! Har precis kommit hem från vårdcentralen nu. Usch vad nervös jag va, är verkligen det värsta jag vet att gå till doktorn, och speciellt om jag måste ta blodprov! Brukar få svimmnings känslor och börja må illa och jag har faktiskt svimmat nån gång oxå, men det gjorde jag som tur inte idag, fick bara ta i fingret så det gick gör bra! Läkaren trodde iallafall det kunde bero på stress när jag sa att jag var rätt stressad. Får se om hon ringer, då visades tydligen något fel med blodprovet, annars är det bara att ha ont i magen och försöka stressa ner och hoppas det försvinner..
 
 
Bjur på den här sletna bilden, lite dåligt med såna på min blogg tycker jag! hehehe
HA EN BRA DAG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0