Söndag

Heej på er! Känner att jag är i en svacka nu för nu va det allt längesen ja blogga, men men!
Helgen har varit jättebra, har varit själv hemma hela helgen så i fredags hade jag lite fest, blev inte så mycket folk men det var kul iallafall. Sen igår lutade det först åt att jag skulle ha fest igen men både jag o Hanna va så trötta så vi hade myskväll istället och åt chips o godis och kollade på Dear John. Var nog rätt beslut att inte ha fest för jag vet inte hur många gånger jag somna i soffan, jag var nog rätt trött ändå! haha
Idag tänkte jag röra på fläsket lite! Känner att det behövs.. sen så tänkte jag tvätta och lite så, så jag kan bevisa att jag kan vara själv hemma en hel helg utan att det ser ut som ett bombnedslag, vilket det känns som att dom tror just nu hehe. Sen tänker jag skriva om mitt cv lite och söka lite jobb sen blir det nog bara att ta det lugnt för min del:)
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0