Sjuk

Hej på er! Blir hemma från skolan idag för jag har värsta ont i magen, så drygt att det aldrig går över! Men aja då har jag ju iallafall tid att blogga heheh. Har egentligen inte så mycket att skriva om, har inte hänt så himla mycket. Min helg va rätt tråkig, satt hela lördagen och försökte göra mitt halsband av burkflärpar, men det sket sej, så gjorde en kuvertväska istället! Är ett skolarbete att göra ett smycke eller en accessoar i material som går att återvinna. Ni får se bild när det är klart! Tänkte leta upp en sån där lista där man kan skriva ifrån, så får ni några personliga inlägg och några andra. Låter det braa? Tycker jag iallafall, ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0