Jag hoppas att ditt vin blir till vatten, blixtrar prickar dig hälsa till satan vi hörs!

Hej på er! Idag har jag verkligen haft en riktigt chill dag, inte gjort ett dugg..men lite senare ikväll tänkte jag iallafall gå ut och gå, man kan ju inte bara lata sej!;) Känner verkligen att jag behöver komma ut och rensa tankarna lite och prata av mej, så jag hoppas Fannie hänger med sen, känner mej så otroligt förvirrad och stressad just nu, men det löser sej förmodligen på ett bra sätt!
Föresten! Tänkte faktiskt ha en bloppis! Har flera skor som jag knappt använt och jackor som jag inte använder längre, så kan ju lika gärna köra lite bloppis då! Får se när det blir men det kommer bli av iallafall!
Nu ska jag och mamma baka så önskar er alla en bra söndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0