I´ll be there in a heartbeat

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag iallafall, har inte sovit såhär gött på länge, haha. Har precis ätit frukost så tänkte dra på mej träningskläderna och försöka få upp Fannie och sen dra till höjda och träänaa. Tror JB challenge fick igång min tanke att det nog inte är så dumt att träna iallafall! Sen vet jag itne vad jag ska göra idag, plugga lite körkortsteori kanske? och så måste jag leta upp mitt mecenatkort! Jag vet att jag har fått det men det är helt borta:( SLARVMAJA!! annars får jag väl försöka skaffa ett nytt:)
Sjuk vad helgen gått fort också! Redan måndag och skola imorn, fast det gör inge att helgerna går snabbt, då kommer det ju gå fortare till studenten hehe
Ha en bra söndag allihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0