Can you feel the love

Hej på er! Hann inte blogga något igår för jag åkte till min moster, så där sov jag till idag sen mötte jag upp mamma på stan och var smakråd när hon skulle köpa byxor och hon fick vara smakråd till mej. Fick med mej en jättefin mörkröd tröja, en t-shirt utan ärmar och en mascara. Sen åkte jag hem till farmor och hälsade på, hade hoppats på att jag skulle få fika där men hon hade inga bullar..men jag fick med mej en påse svamp hem! haha..
Just nu håller jag på att göra mig i ordning för jag och Fannie ska snart bort till Emelie. Och just det! Lite uppdatering om JB challenge! Jag och Sofie klarade hela banan på under två timmar, vilket var vårat mål. Tror vi gjorde allt på ca 1 timme och 40 min eller nåt sånt och vi kom INTE sist, som också var vårat mål så jag är jätte stolt över mej själv, och Sofie! Var bland det roligaste jag gjort så nu känns ju nästan tjurruset som nästa grej..eller? haha
Nu måste ja kila, ha en bra lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0