Njoy

Godmorgon på er! Har precis ätit frukost nu och ska snart sätta på mej träningskläderna och dra till Njoy med Hanna. Ska bli riktigt gött att träna ordentligt så man får träningsvärk x2, har fortfarande träningsvärk sen i onsdags haha
Sen ikväll ska Sandra ha middag för att hon har fyllt år, så då jag och några dit och fira henne innan dom som är 18 går till Killingen för att se och höra Björn Rosenström men för oss andra vet jag inte vad det blir hehe
Va och pratade med hannas mamma om brudbuketten också så nu vet jag på ett ungefär vad hon vill ha, vet iallafall färgerna så nu börjar jag bli lite nervös för det, man vill ju att det ska bli bra men jag får helt enkelt göra mitt bästa så får vi se hur det slutar haha:)
Ha en bra lördag allihop!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0