Turquoise

Tänkte att eftersom det ändå är sommar, vilket inte direkt märks med tanke på vädret, blev jag sugen på att måla naglarna i någon fin färg. Så jag rotade runt i lådan med nagellack jag har i kylskåpet och hittade ett turkost som jag helt hade glömt bort att jag hade och som faktiskt inte va så tokigt på naglarna! Så nu är iallafall naglarna sommriga och fina!:)
Ville visa mamma idag föresten vilken duktig dotter jag är så nu har jag dammsugit hela övervåningen, städat toaletterna och lagat mat, det måste ju ge lite vuxenpoäng iallafall, haha! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, funderar på att lägga mej lite i solen och hoppas på lite färg eftersom det ändå är ganska fint väder för en gångs skull:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0