Tralalallalaa

Sjukt vad trött man kan vara, tror jag ska gå och lägga mej tidigt idag! Har haft floristik hela dagen idag med både ettor och tvåor. Fick ett case att göra en dekoration eller arrangemang till Loreen då hon skulle tacka sina producenter osv på ett hotell, så då skulle man göra något som passade in i miljön och henne. Blev riktigt nöjd med det faktiskt, ni får se bild senare när min mobil slutat trångla.
Fick veta en riktigt rolig sak idag och det va att vi florrar också får vara med i JB Challenge som tidigare bara varit för hälsa och idrott, då ska man springa och cykla och så är man ett lag. Vet inte riktigt hur långt allt är men det skulle va en mil sammanlagt ungefär, så får se om jag tycker det är lika roligt efteråt haha jag är iallafall jätte taggad! Kommer uppdatera er på fredag hur det gick hehehe.
Nej nu ska jag duscha och göra om manikyren på naglarna och bara ta det lugnt:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0