Stylisterna

 
Ligger i sängen med världens magont och kollar på gamla avsnitt av stylisterna, rätt mysigt ändå och ligga i sängen under täcket och bara kolla på massa gamla program, har gjort det i några timmar nu, hehe. Vet däremot inte vad jag har gjort med min mage men det gör jävligt ont iallafall! Jag hoppas verkligen inte jag får magsjuka nu som grädde på moset efter min förkylning!
Har föresten tänkt på det där med att vara stylist, fy fasen vad roligt det skulle va! Känner att det är så mycket jag skulle vilja göra men tror varken jag kommer ha tid eller pengar till att göra allt. Men eftersom jag läser till florist är det de jag främst vill jobba som men sen har jag ju ett sånt otroligt stort intresse för smink och skönhet över huvud taget så det skulle vara så himla kul att bara gå en grundkurs eller nåt liknande inom make up och skönhet! För det är verkligen något jag brinner för, tycker att det är nästan det bästa som finns när någon vill bli sminkad eller vill få håret fixat för det gör jag mer än gärna! eller om nån frågar om något som har med det att göra som jag inte vet svaret på, så jag får sitta och leta upp de och på det lär jag ju mej ändå mer och mitt intresse växer sej ändå större! haha tror min familj tycker jag är lite tjatig som alltid vill visa nån ny produkt jag köpt eller hittat på nätet som ska vara så bra som jag bara MÅSTE testa haha.
Oj, ja det här blev lite mer än vad jag tänkt skriva, hoppas ni gillar att läsa! hehe
Men nu ska jag nog gå och göra mej i ordning och sova!
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0