Still in bed..

..för jag är sjuuuk, så himla tråkigt. I måndags började jag känna att jag hade ont i halsen och sen blev det bara värre och värre så nu är jag dyng sjuk men som tur är börjar det bli lite bättre iallafall. Ska nog tacka min tre dagars fylla, regn och för lite sömn för det. Så nu under veckan har jag inte gjort nånting, bara legat i sängen eller soffan, kollar på teve och druckit vatten och ätit turkisk peppar, haha inte så himla kul. Imorn hoppas jag ändå att jag mår bättre för då har Felicia fest eftersom hon fyllt år så det vill jag inte missa, men ingen alkohol för mej!
Föresten så känner jag mej grymt sugen på att göra en ombre, har tänkt på det ända sen det blev "inne" men har ändå inte vågat gjort de. Jag vill hellst göra det hos frisören men det kostar ju en hel del så ska försöka göra det själv, jag gör ju allt annat helt själv med håret så jag borde ju klara av det också för jag hade inte tänkt att göra nåt extremt utan bara en liten förändring. När jag tänker tillbaka hade jag faktiskt en ombre förra året när jag kollar på skolfotot, fast det var absolut inte meningen då! haha.
Vad tycker ni, är det hiss eller diss??
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0