Söndag

Hej hej! Sjukt vad helgen gått fort, söndag idag redan vilket innebär skola imorn. Tycker schemat vi fått är helt okej faktiskt men det är bara preliminärt eller hur det stavas, men hoppas ändå det blir bra i slutändan.
I fredags följde Jennifer med mej hem och vi kolla på film och umgick med mina kompisar, sen i lördags åkte hon hem och då följde jag med farmor ut i skogen och plocka svamp. Det va inte dåligt mycket svamp nu heller, korgarna blev helt överfulla ändå plockade vi ju inte allt vi såg.
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, mest ta det lugnt tror jag och kolla på film eller nåt, vädret är ju inte direkt det bästa, här öser regnet bara ner..
Ni får ha en bra söndag iallafall, puss o kram
 
skulle inte klaga om himlen var såhär idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0