Perfect boys only exist in books

Morning sunshines! Känner mej så pigg, glad och taggad idag, för absolut ingenting haha! Sitter just nu och kollar på Top model Sverig, gud vad jag älskar såna program:) Får se vad jag hittar på idag, det är ju kil hela veckan nu så kanske ska gå ner och se om det är något, jag tycker inte att det brukar vara nåt speciellt, det enda bra är typ marknadsgodiset haha sen ikväll hoppas jag på fest, är så himla festsugen för nu va det längesen eftersom jag varit sjuk osv. Föresten, gillade ni mitt sminktips igår? Är det något ni vill se mer av? Som ni läste i tidigare inlägg så älskar jag verkligen sånt som har med skönhet att göra så jag skriver gärna litte extra inlägg i det området!:)
Va ute och fotade igår och jag tyckte jag fick en riktigt bra bild som jag måste visa! En riktig sommatbild :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0