Moster

Hej hej och godmorgon! Försöker fortfarande komma upp i tid så det inte blir allt för jobbigt innan skolan och faktiskt går det bra, gått upp mellan halv 9 och 9 ett bra tag nu, fast är ändå litte trött hehe.
Har precis ätit mat och ska göra mej i ordning lite till sen åker jag in till stan för att träffa min älskade moster. Var riktigt länge sen jag såg henne nu, ändå bor vi så nära varandra! Angående håret föresten, det blev jättebra! tycker jag iallafall, och det är ju de viktigaste. Bild kommer upp när pappa rensat kameran så håll utkik!
Nu måste jag kila, ha det bra!
 
Hittade en gamal bild från när jag och Fannie va på kryssning, det var seriöst bland det roligaste jag gjort! Så det var inte sista gången! P.s. Döda mej inte för bilden nu fannie!! hehe

Kommentarer
Postat av: Fannie

Haha åh herregud vilken bild!!
Det var jävligt roligt va de! :D

2012-08-22 @ 12:44:13
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0