Många bollar i luften

Hej heej, kom hem för ungefär en timme sen så har inte hunnit gjort så mycket. Att jag kom hem så sent idag berodde på att jag gick till körskolan med Hanna efter jag hade slutat för att hon skulle få köpa ett teoripaket och för att vi skulle göra dataskrivning. Tror inte jag nämner hur många poäng jag fick på det men det va faktiskt första gången och det va mycket svårare än vad jag trodde och så kanske det inte är så smart att inte ha pluggat någon teori på hela sommatlovet typ, så jag hoppas det går bättre nästa gång då jag har pluggat lite mer innan.
Känns rätt gött att bara tagit sej i kragen och gått dit, är ju faktiskt inte så lång tid kvar tills jag fyller 18 så om jag inte kommer kunna ta körkort direkt jag fyller, vilket jag inte tror med tanke på hur mycket jag slö pluggat på sista tiden, men ja vill iallafall ta det så snart jag är redo!
 
Sen hade jag fått en kommentar om hur hårkontrollen fungerade som jag började med för ett bra tag sen, och eftersom jag inte fattar hur man svarar skriver jag det här så alla kan se. Tycker att hårkontrollen fungerar skitbra! Men det tar typ en hel kartong, alltså 120 tabletter, alltså 60 dagar innan man ser något på längden tycker jag, fast man såg ganska snabbt att håret blev fräschare iallafall! Så det rekomenderar jag om man har tålamodet att testa, men jag vill bara säga att det inte fungerar på alla, det är inviduellt men man kan ju alltid göra ett försök!:)
 
Nu ska jag göra mej i ordning lite för kvällen, göra lite kvällsmat och så och sen kolla på någon film, är rätt sliten.
Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0