Godmorgon!

Har precis ätit frukost nu och tänkte börja göra mej i ordning, har försökt börjat gått upp i tid nu så det inte blir allt för svårt att komma upp när skolan börjar, är ju bara 14 dagar kvar! Men innnan jag börjar göra mej i ordning tänkte jag hoppa hopprep faktisk, det ska ju vara jättebra konditionsträning! Får hoppas min hostattack ger sej snart för nu har jag snart hostat nästan konstant i en halvtimme, så jädra dryyygt! Och min mage gör lika ont som igår, får hoppas det försvinner för jag ska på middag med några tjejer men annars får jag väl stanna hemma för det är väl inte så mycket man kan göra åt det. Och föresten, är det någon av er som läser min blogg som ockås har problem med att eran klocka på mobilen vrider tillbaka sej?! Det här är nämligen tredje gången min gör det och senaste gången var imorse, vaknade och kollade på klockan och ser att den är halv 9 och tänker att jag inte behöver gå upp men i själva verket är den halv 10, den har alltså dragit bak sej en hel timme!! Och det konstiga var att den gjorde så igår också men då ställde jag ju rätt den, men ändå håller den på och krånglar, så himla tråkigt och extra jobbigt blir det om det händer så när det är skola, som det redan gjort en gång..Om nån vet varför det blir så får nui gärna säga till!
Men nu önskar jag er alla en bra dag!
 
Har ju glömt bort att visa det jag köpte från Style by Tyra för flera veckor sen! Köpte ju det där läppbalsamet som skulle förstora läpparna, vilket de gjorde men det sved ganska ordentligt om man tog på för mycket! Sen köpte jag några tatueringar som man duttar på med vatten, typ såna man hade när man var liten, och jag tyckte dom var riktigt snygga och höll sej fina jättelänge! Men på bilden ser man ju verkligen att det är fejk men det va nog för blixten träffade det där blanka som är runt men i verkligenheten såg det helt okej ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0