Fira mamma!

Hej svejs! Blev ju inga tidsinställda inlägg som jag lovade er som ni säkert såg i tidigare inlägg, förlåt. Väntar iallafall just nu på att mamma ska komma hem så vi kan gratta henne. Egentligen fyller hon år på lördag men då är alla i stockholm förutom jag så vi får gratta henne lite nu istället! Tycker det alltid är så svårt att komma på nåt att köpa till mamma o pappa för dom säger aldrig vad dom vill ha! Så när jag kom till stan tidigare idag med Jennifer gick vi runt i lite affärer men jag hittade inge bra så fick helt enkelt gå ner till blomaffären och göra en bukett! Den blev riktigt sommrig tyckte jag så jag hoppas hon gillar den:)
Jaa det var väl allt så länge, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0