Inte min dag idag

Godmorgon på er!
 Usch idag är verkligen inte min dag! Har världens mensvärk och svin ont i huvudet så blev ingen skola för mej och eftersom jag inte gick till skolan missar jag matten och där med missar en kompletering och att få reda på hur senaste provet gick.. sen missar jag även att äta med Karin som jag hade sett fram emot..men nää blev ingenting av det idag.Just nu HATAR jag verkligen att vara tjej! Håller tummaran för att jag mår bättre imorn då jag och Malin ska stå på torget:)
Något som verkligen får en på bra humör när man mår såhär är Big Brother, finns inge roligare! Haha så sjuka personer som är där inne så det kan inte bli annat än underhållande! Så det får göra min morgon iallafall eftersom jag ligger efter med massa avsnitt.
Jaja det va mitt klagoinlägg de, haha hoppas ni får en kanon dag iallafall!:)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0