30 grader i februari

Hej på er! Sitter och kollar på 30 grader i februari och dricker oboy, rätt mysigt faktiskt! 
Eftersom jag va ledig idag pasade jag på att sova ut riktigt ordentligt, städa och plugga matte. Inte det roligaste man kan göra kanske med de va behövligt! 
Helgen förövrigt har vart väldigt bra iallafall! I fredags va jag med Rebecca och shoppade, hittade ett par uur snygga höga jeansshort som va sådär lagomt slitna, en blommig bustier eller vad det heter..och en långklänning:)
Allt pasas verkligen som handen i handsken men är lite osäker på om jag ska lämna tillbaka långklänningen för jag kommer nog inte använda den så mycket. När vi kom hem färgade jag lila dip dye på Rebecca men det suyndes inte så mycket så nästa dag färgade hon om det till rött och det blev super snyggt! Kolla in hennes blogg vettja!

http://rrebeccajohnson.devote.se/

På lördagen umgicks jag med Rebecca och Hanna igen, åkte till stan, blev lite fest, åkte tillbaka sen hände det inte så mycket mer utan jag gick hem vid 2 ungefär sen fick jag gå och möta en kompis och sen sov vi bort hela jävla söndan haha men men tror inte jag hade gjort så mycket vettigt ändå.

Imorn ska jag iallafall till skolan blir en rätt så kort dag tror jag, har bara svenska till tolv sen ska vi bara vara kvar och plantera lite inför torget på skärtorsdagen. Sen är det bara en dag kvar i skolan för mej den veckan sen är det påsklov! Så gött!!

Nej nu ska jag sluta skriva, blir väldigt jobbigt att läsa annars!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0