Världens största bröst

När jag såg det här visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.
Läste en skvallertidning och så kom jag till en sida där den här tjejen va med, blev verkligen helt förskräckt!
Hur är det ens möjligt att göra så stora bröst!? Hon slår ju iallafall Kissie med hästlängder haha
Och jag blev ändå mer chockad när jag läste att det va Z kupa hon skulle göra! Z liksom! Och det sjuka är ju att hon tjänar flera miljoner på att ha gigantiska bröst, skulle det inte vara bättre om man tjänade massa pengar för att man gjorde något bra och inte för att man har stora bröst? Galen tjej det är de enda jag kan säga..


FÖRE:


EFTER:



Sååå sjukt! Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: ?

äntligen en tjej som gör sina bröst extremt stora hoppas hon fortsätter at göra dom större

2012-09-02 @ 18:43:32
Postat av: Anonym

WOOW vad gigantiska (p.s har sätt det i en skvalerblaska)

2013-04-13 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0