Thaimat!

Hej på er! Kom nästan nyss hem för vet ni vad jag har gjort?! Jo, jag gick och frågade om extra jobb igen och såklart va hon inte där men jag fick hennes mobil nummer och jag va verkligen as taggad för att ringa för dom i affären sa att hon skulle bli jätte glad för lite extra hjälp. Så jag ringde henne på en gång och hon sa att det va jätte bra att jag ringde och att hon gärna tog emot hjälp! Så nu är det bara att hoppas på att hon ringer! För jag behöver verkligen de här, inte bara för pengarnas skull utan även för att få mer erfarenhet:)
Så jag håller tummarna!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka och äta thaimat buffe med farmor och kusinerna, trevligt trevligt:)
Ni får hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0