Studiedag..

..Naajs! Finns det något bättre att ha studiedag på en fredag! Nä, tror inte de förutom att ha studiedag på en måndag då hehe
Igår va jag på tjejkvällen i Mitt i city med Fannie, va extremt mycket folk så va lite svårt att hitta de man letade efter. Fick inte med mej några kläder hem men däremot body butter från the body shop, foundation och en ansiktsmask. Inte så mycket onödiga saker, mest nödvändiga men det hade allt vart kul å hittat någon fin tröja men icke. Det får bli en annan gång:)

Nu ska jag börja göra mej i ordning sen dra upp till Kattis och fixa toning och prata lite om begravningshjärta.
Lite kul så för mamma va där och klippte sej så kom dom in på att jag gick florist och så undra hon om jag kunde göra ett hjärta till hennes mammas begravning så får se om det blir nåt av de, ska iallafall gå och höra.
Känns ju faktiskt lite stort att få göra en sån grej isåfall, så jag håller tummarna:)
Hör av mej senare!
Hade bra!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0