Still sick..

Hejsvejs, gick inte så fort som jag hoppades på att bli frisk, har haft 39 graders feber hela helgen och kan knappt prata, supeerkul verkligen.. Så blir ingen skola för mej imorn men tror inte jag kommer missa så mycket, har ju bara studiepass å så imorn:) På tisdag äre skolfoto också så då måste jag iallafall va frisk för det vill jag itne missa, eller bara jag inte har feber så går jag iallafall:)
Har inte gjort ett skit i helgen men de har ni väl redan förstått?haha Jag har bara luggit och kolla på tv, druckit oboy och varmt citron vatten och käka godis haha men men jag hoppas iallafall att jag blir frisk snart, är så jädra tråkigt att va sjuuuk!
Aja de va allt! hade bra!:)


Ungrfär sådär känner jag mej just nu..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0