Space girl!

Känner att jag bloggat dåligt som fasen mene har vart alldels för sjuk för att orka gjort fler inlägg än ett om dagen.
Hoppas det är luugnt.
Börjar iallafall känna mej liiite liite bättre så förmodligen blir det skola imorn, skolfoto och så.
Fast jag känner ju fortfarande i kroppen att jag inte mår bra, är helt yr när jag är uppe och går och har äckligt ont i huvudet och halsen, så himla dålig tajming nu när vi har värsta arbetet i skolan och allt, men men, man kan ju inte hjälpa att man blir sjuk:)

Sitter just nu och kolla på Ellen DeGeneres show och ska snart försöka få i mej lite mat, pyttipanna och stekt ägg, mumms!
Och försesten, hahah höll på att dö av skratt igår när Fannie taggade mej i ett foto på fejjan när jag va utklädd till space girl! Haha och det värsta är ju att det va typ förra eller förrförra året! Men det va så himla kul, hade hittat massa gamla kläder från Fannies mamma, platå skor och allt så vi klädde ut oss och filmade när vi stod och mimade till en space girls låt hahah så jädra barnsligt men så jädra kul! haha så om jag hittar dom filmerna lovar jag att ni ska få se dom, dom är gryymt roliga,speciellt när jag går fram till kameran och ska göra nått och typ vrickar foten så jag ramlar mitt framför haha

Ah nu blev det vääldigt långt men skit samma.
Hade bra!


Hahaha så gal1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0