Sleeten..

..men jäädrar vilken rolig helg det vart! Helt klart värt de!
Har inte suttit stilla en minut skulle man kunna säga
När vi kom till Stockholm gick vi på färjan direkt och jag och Fannie letade upp våran hytt.
Vi skulle egentligen fått en c hytt tror jag det hette? Som låg under vattnet men vi fick en någon våning högre upp men det gick lika bra det. Sen gick vi runt och kollade lite hur det såg ut på båten och så, sen gick vi tillbaka till hytten och gjorde oss i ordning för kvällen.
Mat och paaaty va vad våran kväll/natt bestod av.
Det fanns två klubbar där som vi va på, ena va lite mindre andra lite större.
Men det va ju såklart 18 års gräns på båda efter kl 24 men det hindrade inte mej och Fannie! haha
Va på den större nattklubben ända till 4 på morgonen alltså tills dom stängde och det va verkligen hur kul som hellst!
Vi blev bjudna på drinkar och träffa massa trevligt folk och så, och vi hade ju verkligen tur att det inte kom någon vakt och fråga hur gamla vi va för då hade vi nog inte blivit kvar där så länge hehe

Igår när vi kom tillbaka till stockhol åkte vi till Fannies kusiner och sov där tills idag och sen blev det shopping största delen av dagen. Hittade  ett par uuursnygga skor på Vagabond som ni kan få se lite senare:)
Det va min helg de, en av de bästa ska tilläggas!
Nu ska jag göra mej i ordnong och kolla på Idol:)
HAde gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0