Skola

Nyss kommit till skolan och sitter nu här med sjöblöta skor och byxor.. och väntar på att alla andra ska komma, lite drygt att komma en timme innan man börjar, men men.  
Nu är det vekrkligen höst, regnar som fasen och kallt, inte så kul, iallafall inte när man behöver gå ut haha
Idag har vi studiepass med fika som vanligt, vet att Jennifer har bakat rulltårta så det ska bli gött:)
Och sen på eftermiddan har vi floristlektion. Tror det va idag som vi skulle gå ut i grupper och fråga folk på stan vad dom tycker är bra service hehe inte för att jag tror det är så mycket folk ute när det regnar såhär.
När jag kommer hem ska jag förmodligen gå och fråga om extra jobb igen, så nu hopaps jag verklilgen att hon är där, och sen kanske jag ska ut och springa om det inte regnar så mycket.

Det va allt från mej så länge, hade gött!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0