Sjukling

Har blogga skit dåligt nu men har inte haft tid. Dålig ursäkt men hehe
Vakna imorse och kände att jag hade ont i halsen men gick ju såklart till skolan iallafall för det va ju inte så farligt liksom. Sen under dagen blev det bara värre och värre och i slutet mådde jag så dåligt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Ont i hela kroppen så jag knappt kunde röra mej när jag kom hem och det kändes som huvudet skulle sprängas! Inte så himla mysigt. Så blev ju ingen film med Fannie idag eller nåt kul:(
Men jag håller tummarna för att det försvinner lika fort som det kom:)
Nu ska jag iallafalll kolla på idol och käkä turkisk peppar, mömms!
Får se hur mycket jag orkar blogga under helgen men jag gör mitt bästa:)
Hade gött!
Och juste! Säger grattis till Sandruuu igen haha sagt det 3 gånger nu men skit samma. GRATTIS SANDRA PÅ 17årsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0