Sista begravningsdekorationen

Nyss vaknat upp i soffan, va så himla trött när jag kom hem så tänkte att jag skulle sova en snabbis men en snabbis blev det ju inte hehe sov typ 3 timmar(a) Snart blir det tacos också, möömms!
Idag hade vi som sagt floristen hela dagen och gjorde sista begravningsdekorationen, blev faktiskt mest nöjd med den här.
Va tycker ni?:)



Sen imorn ska vi börja med ett litet större arbete. Vi är i grupper och ska göra bordesdekorationer till olika affärer på tjejkvällen, som man sen kan vinna tillsammans med porslinet och mat. Så det ser jag fram emot:)
Temat för våran dekoration är typ naturlig/skog.
Har bloggtorka nu men jag gör mitt bästa för att skriva minste ett inlägg om dagen iallafall:)
Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0