Samma gammla rubrik

Hej! Jag vet, jag har varit dålig på att blogga nu men jag va så himla trött igår när jag kom hem från skolan så ah.
Hade tänkt att fixa en ny header igår oxå men såklart blev min mobil helt cp så det gick inte ta några bilder, så jag stängde av den och väntade, stängde av och vänta men inget hände. Sen nästan precis när jag skulle gå och lägga mej kollade jag om den funka och SJÄLVKLART gjorde den de! så himla typiskt hehe
Så får se om det blir nån header idag annars kommer det senare.
Idag har vi floristtektnink hela dagen och ska göra en platt, låg, liten, äh jag vet inte hur man ska säga, begravningsdekoration så det ska bli kul, får se om jag blir nöjd denna gången:)
Idag lovar jag att jag ska blogga mer iallafall så håll utkik:)
Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0