Plockat löv i regnet..

..ja ni läste rätt, jag har vart ute och plockat löv i regnet haha ni tror säkert att jag är helt störd men faktiskt är det till en begravningskrans som jag ska göra imorgon. Kan ju säga att det finns roligare saker att göra när det regnar, typ sitta inne och mysa i soffan och kolla på någon bra film. Men jag tror nog att kransen kommer bli väldigt fin med lönnlöv och så, bild kommer när den är klar.

Jag tänkte på en sak igår, jag har ju inget riktigt intresse så om ni förstår vad jag menar, typ som vissa spelar fotboll eller dansar eller scrapbooking eller va det nu kan va men jag har inget sånt intresse vilket kan vara lite tråkigt ibland. Men däremot när jag va lite satt jag alltid och rita och tyckte det var så himla kul men sen när jag blev större växte jag ifrån de. Men sen för någon dag sen såg jag några bilder som en tjej hade ritat och fick tanken att så skulle jag oxå vilja kunna rita,sååå varför inte?! Jag tänker helt enkelt börja rita igen haha, tror det kan vara väldigt kul när man väl kan göra det riktigt bra vilket jag hoppas jag kan en vacker dag, så vi får se hur det går men jag vill iallafall ge det en chans:) Blev ett väldigt långt inlägg detta men skitsamma haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0