Myskväll

Har nyss kolla klart på Hur många lingon finns det i världen och herreguud vilken bra film! Jag vet att jag kanske är lite efter att både se den och att säga att den va bra, men bättre sent än aldrig!
Så den filmen rekomenderar jag verkligen till dom som inte redan sett den! Kanon film verkligen!



Tidigare idag va jag i stan och jag skulle ju kolla på vantar och halsduk men hittade inga bra så det får bli en annan gång. Men hittade istället en ny bh eftersom den jag nyss köpte gick sönder i tvättmaskinen..höhö

Funderar på att göra en ny header snart också, börjar tröttna på den jag har nu så ska kanske be Fannie lite snällt någon dag ifall hon vill hjälpa mej så jag får en riktigt bra för en gång skull:)

Nu ska jag kolla lite på bröllopsduellen och sen ska jag gå och sova så jag kasnke blir lite friskare till måndan och så att jag orkar göra lite psykologi imorn.

Men ni får ha det så bra! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0