Mot stockholm och Åland

Har precsi packat ner det sista och sitter nu och äter frukost.
Är så sjuuukt taggad för den här helgen! Ska bli så himla roligt!
Kl 10 ungefär åker vi mot stockholm och kl 18 går färjan mot Åland!
Vi skulle ju egentligen komma hem imorn ikäll men så blir det itne utan vi ska sova hos Fannies kusiner i stockholm till söndan och shoppa lite och så, så jag gissar på att jag kommer va gaaanska slut på måndag men men sånt man får ta;)
Så jag hoppas ni förstår att det inte kommer bli nåt mer bloggande idag eller under helgen eftersom jag inte tar med datorn.
Men ni får ha en toppen helg iallafall så hör jag av mej på måndan förmodligen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0