Lördag

Har precis vaknat och sitter nu och kolla på lilla jönsson ligan, rätt bra faktiskt.
Igår va jag ju som sagt på fest..kanske inte det bästa man kan göra när man är sjuk för det märkte jag idag men va fan man lever ju bara en gång och visst det va en helt okej fest förutom musiken, lite lågt och sådär.
Åkte in vi sju till stan och åkte hem med ett bussen och under den tiden hann jag och Emelie både gå på fest och efterfest haha kul som fasen vare!

Idag ska jag nog in till stan med mamma och syr min och kolla på vantar och en till halsduk, börjar ju bli jätte kallt ute nu så man känner ju verkligen att hösten är på g!
Sen ska jag nog göra lite psykologi om jag orkar och sen ikväll blire lite film mys med familjen:)


Haha har ni sett vilken snygg bild jag hitta i min mobil sen igår! haha herrregud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0