Körkortstillstånd!

Vet ni vad jag hittade i en låda på mitt rum!?MITT KÖRKORTSTILLSTÅND! Trodde faktiskt jag hade vart dum nog att kastat de så som jag har letat efter det och aldrig hittat de men där låg den, längst in i en låda under allt annat wihoo! Så nu ska jag bara leta upp en kurs så kan jag börja övningsköra sen, det är ju rätt najs.
När jag va 15 va jag ju tvungen att ha ett körkortstillstånd eftersom det ändrades med mopedkörkortet så man va tvungen att övningsköra och massa grejs så blev verkligen glad att jag hittade de så jag inte behövde göra ny synundersökning och betala ett helt nytt! Dessutom gäller det till 2014 så har rätt många gånger att faila på, kan ju vänta med att ta de tills jag är 20 hehe men det kanske man inte ska hoppas på;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0