Gissa vad?!

Elina är brunett! De ni! haha
Har tänkt rätt länge på de, kul med förändringar och så och sen så är mitt hår så himla torrt bara för att jag har blekt sönder de.
Men det blev jätte bra faktiskt, va rädd att de skulle bli för mörkt med det blev perfa!:)
Sen så har jag ju länge tänkt på att sätta fast såna där fjäder extensions i håret så det blir förmodligen sen efter jag gjort begravningsgrejerna för jag skulle få det billigare då så det kommer nog bli himla snyggt!
Bild på håret kommer nån gång när jag har fixat de för just nu är det blött och jag orkar inte göra i ordning de eftersom jag ändå bara ska va hemma:)
Så ni får hålla utkik!

Nu ska jag snart äta och kolla på Sol, fest och oroliga föräldrar, missade de i torsdags och sen kl 20 ska jag kolla på idol. Fullspäckad kväll framför teven kan man ju säga men känner att jag måste bli frisk tills skolan börjar igen så ska nog bara chilla hela helgen och plugga..

Ni får ha det så bra mina finfina läsare!


Random bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0