Facebook!

ÅÅ vad jag stör mej på skiten! Dom gör ju om den hela tiden, precis när man lärt sej och vant sej vid den nya ändrar dom den igen, stör mej sååå! Förstår faktiskt inte varför dom ändrar allt så ofta för jag verkar ju inte direkt vara den enda som stör mej, hela facebook kryllar ju av massa statusar där det står "Varför ändrar dom facebook hela tiden?!" "Nu skiter jag snart i facebook, varför ändrar dom hela tiden?!" Håller med helt!
Såg även att mina inlägg från bloggen inte kommer upp vilket ledde till att jag knappt har haft några läsare?
Skiiit facebook! Tycker verkligen dom ska sluta ändra den punkt slut!
Haha skönt att klaga av sej lite;)
Men om nån vet om man kan ändra tbx till "gammla" facebook, SÄG TILL!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0