.

Heej snodde pappas dator en sväng, orka inte krångla med min hehe
Va ju skolkort idag och jag måste bara säga, FY FAN VA DÅLIGT DE BLEEV! Fulaste hittills skulle jag tro..
Och inte nog med att det blev fult, kameran gör ju så att man ser minst 10 kg tjockare ut, fick världens dubbelhaka haha fy fasen, så nån enskild bild blir det inte för mej i år.
Trodde ju att jag skulle klara att va i skolan hela dagen men icke, mådde inte bra alls så gick hem vid 12 men tror inte jag missa så mycket så för den delen va det ju lugnt.
Jag, Sofie och Jennifer hann faktiskt klart med dekorationen eller ah det vi skulle göra i skolan sen så har vi ju lite småfix på plats också men den blev faktiskt jättebra måste jag säga, över förväntan! Kommer ta några bilder från tjejkvällen så får ni se hur den ser ut på plats:)

Nej nu ska jag gå och leta kläder tills imorn, c yaa!

Tänkte visa litte mer bilder från kreta, tror inte jag visa alla än så ah, passar på när jag har pappas dator








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0