E-cigaretter

Har ni hört talas om de? Har sett massa bloggare som röker och använder såna istället vilket jag tycker är skit bra!
E-cigaretter är alltså en el cigaretter som bara är smak och ånga typ som används av såna som vill sluta eller trappa ner på rökningen
TRODDE jag, men jag läste nyss att dom tydligen inte är så bra som alla säger.
 Dom innehåller tydligen massa nikotin som finns i ett munstycke och det är det som förångas och det är det man får i sej plus massa andra farliga ämnen.
Låter inte så bra tycker jag och inte heller att dom lurat rätt många på att dom ska vara bra när dom tydligen är motsatsen till bra.
Dom är inte direkt billiga heller, en cigarett kostar 149 och uppåt fast då måtsvarar dom 2-3 paket men med tanke på att dom inte är så mycket bättre kan man ju lika gärna köpa vanliga, ellerhur?
Fast jag vill ändå säga till er som röker, fimpa röker behåll glöden som dom säger på reklamen för det är verkligen inte bra, fast det vet ni väl redan;)
Va bara det jag ville säga, hade gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte nikotinet som är farligt , de är ju tjäran och röken som gör att lungorna blir dåliga

2011-09-13 @ 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0