Begravningsdekorationer på g!

Sitter i köket och skissar på massa olika begravningsdekorationer, skit kul faktiskt.
Va ju och pratade med hon som hade pratat med mamma och hon ville gärna att jag gjorde ett hjärta och inte bara de utan även en stående begravninsdekoration och en bukett! Shiit säger jag bara! Men det känns ju skit kul ändå att hon vill att jag ska göra de och att hon litar på mej, stor ära liksom:)
Känner mej ju mest trygg att göra en stående begravnignsdekoration eftersom vi har hållt på med det så mycket, ett hjärta har jag ju aldrig gjort liksom men det ska nog gå bra hoppas ja:)
Sen så ville hon ha en vit stilren bukett för ungefär 200 så där hade jag tänkt gjort nån typ av solitär, enkelt och bra hehe
Så hoppas verkligen det här blir bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0