Alexander Bard

Vad tycker ni om honom egentligen?
Är det bara jag som stör mej så fruktansvärt mycket på honom och tycker att han borde lämna idoljuryn?

Visst, han kan komma med bra grejer ibland men oftast tycker jag att han är så nervärderande mot dom som söker. Om man inte kan sjunga vilket är vääldigt många, kan man ju bara säga de, man måste ju inte slänga in en taskig kommentar. Och han tycker jag inte ska säga något för han ser ju inte direkt bra ut själv. Kan verkligen förstå hur det måste kännas, inte nog med att dom tycker att man inte sjunger tillräckligt bra utan även blir kallad ful eller vad det nu kan va. Tycker det är rätt dålig stil när man tagit mod till sej att söka och har byggt upp ett starkt självförtroende och sen får såna komentarer, det måste ju sänka det till 0! 
Det är iallafall min åsikt, att Alexander Bard ska lämna idoljuryn punkt slut!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0