Tatuering

Har länge vela haft en tatuering.Har funderat på en text eller nån liten "bild" eller hur man nu ska säga.
Tänkte först på en text i nacken ungefär men va rädd att jag skulle ångra mej eftersom de inte bara var några ord jag ville ha.
Meen nu har jag kommit på de jag verkligen vill ha! ett litet hjärta på handleden!hur fint är inte de!?
en liten detalj bara liksom som är lätt att dölja ifall man skulle vara tvungen till de.
och de som är bra är att de verkar även som att mina föräldrar går med på de även fast dom tycker att jag ska tänka lite mer men att de lutar mot att jag kommer få göra de! så nu är jag glaad!

va tvungen att måla ett hjärta och kolla hur de kanske skulle se ut och jag tyckte de va dreet snyggt verkligen!
Vad tycker ni? skulle de passa mej?


Kommentarer
Postat av: Fannie

göör snyggt! :D har inte hunnit va de kosta än men ska göra de :o

2011-05-12 @ 22:07:11
URL: http://raiiinbows.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja de är de va?!tycker de ä dreeet snyggt ja! men ja kolla på internet å då stod de att de kanske kosta typ 300-500 så ah fast du kan ju fråga mor din iaf:D haha

2011-05-13 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0