Största rädsla

Att vara sjuk är fan äckligt deprimerande. Man ligger hemma och mår skit dåligt och vet att man missar massor i skolan men man kan inte göra något åt de. Usch för de säger jag bara! Och så ligger man och tänker , shit tänk om mina kompisar typ glömmer bort mej!? inte saknar mej eller nästan inte märker att jag är borta!? Tänk om man ger sånt litet intryck bland folk så att dom glömmer bort en när man inte ser den på några dagar!? Det är nog min största rädsla, att bli bortglömd och typ utanför.
Jag tycker även själv att det är fel att lämna folk utanför. Har gjort de någon gång och jag ångrar mej så in i bomben! Va fan tänkte jag på då!? eftersom jag själv är rädd för att bli lämnad utanför.
Så jag har lovat mej själv att ALDRIG mer göra så för det är ju egentligen bara barnsligt. Så om jag stör mej på något eller någon så tänker jag inte ta till en sån drastisk grej som att göra så utan tänker säga vad jag tycker istället. 
Jag ångrar mej som bara den verkligen!
Och en sak till, jag saknar verkligen mina brudar!

Rätt så knasigt inlägg dehär men jag kände att jag behövde få ur mej de haha


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0