sönmbrist?

Haha jag måste nog ha sömnbrist ja! gick och la mej typ vi 2 igår och gick upp vi 11 kanske. Sen gick jag och la mej i soffan och sov där i några timmar och jag är fortfarande trött!va äre med mej liksom! samma sak under veckan, jag går och lägger mej tidigt och sover ungefär 8 timmar men ändå är jag trött. skit jobbigt äre men vad ska man göra liksom?

Aja igår va jag iaf med fannie och så va hannha med oxå. vi tog väl ett varv på kil sen så kom pontus å ronny oxå så vi åkte med dom en sväng. haha nu låter jag verkligen som värsta raggarn men nää, inte riktigt min grej de;) så de vart en rätt lugn kväll,kan ju inte göra så mycket med mitt jäävla knä men som tur är börjar de bli bättre(Y)


Bjuder på en gammal bild på meej;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0