Söndag

Tjooo
Va ett tag sen jag blogga nu igen men är fortfarande sjuk så har inte orka.
Men eftresom jag mådde litte bättre idag tänkte jag att jag skulle va med Fannie så vi drog till Ica en snabbis och köpte glass men så mycket mer blev de inte efterrsom jag inte mådde så bra så de va liksa bra att gå hem och vila sej:)

Ringde till Jennifer förut och prata litte,va ju et tag sen så de va kul!:)
Vi har ridning på idotten på torsdag så de blev litte prat om vem som skulle se roligast ut hahah galet!

Imorn är jag ledig men hade inte tänkt att ta världens sovmorgon för de.
Har massa grejer jag måste göra,Plugga, ringa dit jag ska sommar jobba och massa andra grejer.
Men sen på eftermiddan hade jag tänkt att åka in till stan och kolla på jeansjacka ifall jag har tid och ork.
Har vela haft de jätte länge men jag har aldrig hittat någon som vart som jag velat så om jag pker in hoppas jag verkligen att jag hittar nån:)

Aja men nu ska jag dega litte framför teven innan jag går och lägger mej,behöver ju min skönhetssömn;)
Men ni får ha de så bra mina fina läsare!:)
//E


Längtar till sommarn!? JAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0