Pluggtips?!

Shiit vad klockan går! kändes som jag nyss vakna!
Asså jag har verkligen ingen ork att plugga även fast jag måste.
Har pluggat i stort sett hela dagen men de känns som att inget fastnar hur jag än gör..ganska jobbigt faktiskt.
Fast det kan ju oxå bero på att jag inte är ett dugg intresserad av antiken som jag då har prov på imorn.
Men om någon har nåt bra pluggtips skulle jag bli glad, nånting som gör att man inte behöver plugga i timmar utan att det fastnar snabbare om nui förstår hur jag menar?
För det brukar oftast vara så att de man inte är intresserad av är svårare att lära in å oxå de man måste plugga mest på, jobbigt men som sagt, har ni något tips skulle jag bli jätte glad! de behöver inte va värsta värsta grejen utan de räcker med nåt litet bara som underlättar det hela lite iallafall:)

Juste kan ju påminna er om att ett av mina favoritprogram är idag,
Total blackout! kl 20.00 på kanal 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0